تولیدی پارچه تنظیف

تولیدی پارچه تنظیف
تولیدی پارچه تنظیف

نتیجه یادگیری:
پس از اتمام دوره، دانش آموزان باید قادر باشند
 برای درک کاربرد عناصر طراحی و اصول برای نساجی
طراحی. تولید پارچه تنظیف تهران
 برای آشنا شدن با فرآیند طراحی و ایجاد ایده های طراحی با استفاده از
مواد و تکنیک های نوآورانه.
 برای فعال کردن دانش آموزان برای کار بر روی طراحی های مختلف، تکرار، طرح بندی
و راه های رنگ
محتوای دوره
1. عناصر طراحی پارچه ای مانند تکرار، طرح بندی و روش های رنگ
2. الهام بخش طراحی و طراحی فرآیند
روش تدریس:

تولیدی پارچه تنظیف اصفهان

 سخنرانیهای کلاس و تظاهرات عملی.
 تخصیص کلاس های درس برای ایجاد طرح های خاص برای محصولات نساجی.
نمایش، سخنرانی ها و بحث در کلاس.
 بررسی و بازخورد در تکالیف.
 بازديد از بازار، بازديد و بازديد از فروشگاههاي نساجی.
 بازدید برای طراحی خانه (در صورت امکان).
 سخنرانی ها و سخنرانی های ویژه توسط متخصصان نساجی.
معیارهای ارزیابی: پارچه تنظیف
 تئوری تئوری نوشته شده: درک
 تکالیف عملی: کاربرد و مهارت.
 تخصیص طراحی: نوآوری در ایده های طراحی، خلاقیت و قابلیت.
 نمایش و ارائه: تناسب اندام و تاثیر بصری.
واحد – IV: 50 دوره – 50 علامت (30 تئوری + 20 عملی)
اهداف: هدف اصلی این واحد، بررسی کلی انواع مختلف است

تولیدی پارچه تنظیف مشهد

 

از پارچه های موجود در صنعت. این شامل مطالعه knits، بافته، چاپ شده، تزئین شده است
و مقاومت در برابر پارچه ها. این واحد از طریق توضیح تکنیک های متنوع متنوع می شود
و فناوری در منسوجات. هدف نیز درک جنبه های حرفه ای است
استانداردهای کار و روش های موجود در صنعت نساجی در حال حاضر.
 برای درک برای انواع موجود در منسوجات.
 برای فعال کردن دانش آموزان برای کسب دانش از تکنیک های مختلف و
روش های ایجاد انواع مختلف پارچه.
 برای درک اصالت اصطلاحات نساجی.
 برای درک جنبه های حرفه ای از شیوه های کار
موجود در صنعت نساجی در سناریوی فعلی.
 توسعه مهارت های فنی نساجی از طریق کاربرد عملی.
 توسعه توانایی های ارتباطی و توانایی استفاده از اصطلاحات مناسب برای یک
ارائه طراحی موثر.

 

تولیدی پارچه تنظیف تهران

 

نتیجه یادگیری:
پس از اتمام دوره، دانش آموزان باید قادر باشند
 برای درک کاربرد تکنیک های مختلف موجود در نساجی
صنعت.
 قادر به تمايز بين منسوجات مختلف از طريق نگاه کردن به تکنيک
جنبه های طراحی و طراحی
 برای فعال کردن دانش آموزان برای تحقق بخشیدن به جنبه های حرفه ای استانداردهای کاری در پارچه تنظیف رولی
صنعت نساجی در حال حاضر.
 قادر به ارائه یک طراحی موثر می باشد.
محتوای دوره
1. انواع مختلف در دسترس Textiles توسط تکنیک
2. ارائه طراحی و فعالیت های حرفه ای
روش تدریس:

تولیدی پارچه تنظیف یزد

 

 سخنرانیهای کلاس و تظاهرات عملی.
 تخصیص کلاس های درس برای ایجاد طرح های خاص برای استفاده از پارچه های نساجی
تکنیک های خاص
 نمایش، سخنرانی ها و بحث در کلاس.
 بررسی و بازخورد در تکالیف.
 بازديد از بازار، بازديدها و بازديد های ميداني از واحدهای توليد نساجی اطراف.
 بازدید برای طراحی خانه (در صورت امکان).
 سخنرانی ها و سخنرانی های ویژه توسط متخصصان نساجی.
معیارهای ارزیابی:
 تئوری تئوری نوشته شده: درک
 تکالیف عملی: کاربرد و مهارت.
 تخصیص طراحی: نوآوری در ایده های طراحی، خلاقیت و قابلیت.
 نمایش و ارائه: تناسب اندام و تاثیر بصری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.