خریدار ضایعات پارچه در یزد

ادامه مطلب پارچه :

و در حالی که به دور طناب پیچیده شده بود،
مدل‌های بافت در
مشابه هستند و می‌توانند به عنوان سیستم‌هایی از مثلث‌ها با یکدیگر متصل شوند که به عنوان یک پیوستار تلقی می‌شوند. داخل هواپیما
انرژی تغییر شکل (یا رابطه تنش / کرنش)هر مثلث ضایعات پارچه کارخانه یزد
از فرمول‌بندی مکانیک پیوستار بدست می‌آید. از طرف دیگر، اندازه‌گیری تغییر شکل خمش بر پایه زاویه بین مثلث مجاور است. بنابراین، بافت مورد درمان قرار نمی‌گیرد
به عنوان یک زنجیره همگن و خم کردن و داخل صفحه
ویژگی‌ها به طور جداگانه مدلسازی می‌شوند.

خریدار ضایعات پارچه در یزد

درمان مستقل
در داخل هواپیما و خارج از سطح صاف و خارج از صفحه اجازه تغییر شکل خمش بزرگی بین مثلث‌ها بدون توجه به سختی صفحه داخل هواپیما را می‌دهد.
هر مثلث. با این حال، عدم ثبات پس از کمانش می‌تواند یک مشکل در این مدل باشد، چرا که هر مثلث به شکل تقریبی مدل شده‌است.
سیال تراکم ناپذیر و مقاومت خمشی میان مثلث‌ها
بسیار ضعیف است. مشکل دیگر این مدل فیزیکی این است که
ویژگی خمشی تا حد زیادی به مثلث بندی بستگی دارد. از آن زمان
هر مثلث دارای مقاومت در سطح بسیار بالایی است، تغییر شکل‌ها مایل به تغییر شکل هستند.

خریدار ضایعات پارچه در یزد

در امتداد اضلاع مثلث رشد می‌کنند. این باعث مشکل می‌شود.
سیستم‌هایی که از مثلث تراز تشکیل شده‌اند چرا که خم می‌شوندخریدار ضایعات پارچه یزد
در امتداد لبه‌ها. این مساله را می توان با مثلث بندی نامنظم درمان کرد، اگر چه این روش درمان سفتی خمشی مصنوعی را معرفی می‌کند.
وقتی مثلث بندی خشن‌تر می‌شود،
بر این اساس استحکام خمشی مصنوعی نیز افزایش خواهد یافت.
استفاده از ذرات
در جستجوی راهی برای غلبه بر اشکالات فیزیکی
مدل‌هایی که در بالا ذکر شدند، نشان دادیم که سیستم‌های ذرات تعامل بهتر برای ایجاد تغییر شکل بزرگ و رسیدگی به مساله کمانش مناسب هستند. روشی که در اینجا ارائه می‌شود خریدار ضایعات نساجی یزد

خریدار ضایعات پارچه در یزد

ایده‌ای که الهام‌بخش کار ، که ابتدا
مدل ذره را برای شبیه‌سازی پارچه‌های نساجی بکار برد. اما مدل ذرات ما بسیار ساده‌تر از مدل استفاده‌شده توسط است.
همکاران و همکاران و درمان تغییر شکل فشار و خمش
کاملا متفاوت از روش آن‌ها است. خریدار ضایعات کارخانه جوراب یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.